top of page

the youth and beginners Da graca
Zaterdag 11 april nam Kihon deel aan the Youth and Beginners in Zoetermeer.
Dit werd een familie dag (Kevin den Boer van Kodo met ons mee). Uniek zou ik zeggen! Zussen Chanel Gierdharie en Indy Gierdharie, broers Patrick den Boer en Kevin den Boer en broer en zus Rik de Roodt en Bente de Roodt. En natuurlijk succes coach en opwarmer Maikel Ouwens.
Patrick had een zware poule en behaalde een mooie 2e plek. Chanel heeft zich goed staande gehouden tegen een 10kg zwaardere dame in afvalsysteem. Helaas eruit, maar top gedaan. Bente wint matchmaking tegen een stevige tegenstander. Kevin heeft goed gevochten maar tegenstanders was net effe een maatje te groot. Indy een mooie 3e plek tegen goede meiden. Rik met vallen en opstaan niet opgeven en terugkomen; een 3e plek. Allemaal toppers!!
Publiek thanks for the support!

bottom of page









